gott nytt år !

julgranskula med lång slutartid

Gott nytt år ! :D
nu får jag äntligen äta mitt älskade godis igen! ♥

Tjena! (: (mobilbloggning)

Tjena! (: Har nyss städat mitt rum (hehe, pallade inte göra det så det fick bli i sista stund). Våra gäster kommer vid 7, alltså om fem minuter. Längtar tills jag får käka godiiis! :-D Fett grym jag är egentligen, som har klarat mig utan godis i ett år! :j Men vi hörs!

bokeh

bokeh i julgranskulan
oredigerad, ljuset är jättedåligt men pallar inte redigera. :p
tänkte ta en "oäkta" bokeh-bild, asså att man ser typ vad det är men att det ändå blir lite bokeh, och så tog jag lång slutartid och gungade på julgranskulan, det blev faktiskt rätt coolt? :p

Om lite mindre än 7 timmar får jag äta godis igen! :D
Har en godispåse, några praliner (eller vad det heter?) och en 250 grams mjölkchoklad som väntar på mig! :D

sista 2010

höst bild

Idag är det den 31 December 2010, det här året har gått sjukt snabbt, känns som det va nyss 2009 va slut. :o
Ska snart ta bilder på vad jag ska ha på mig ikväll tror jag. Sen efter det ska jag städa mitt rum, j ä t t e kul verkligen.
Men vi hörs! d:

fett snygga kläder från gina

'emina trousers'
klicka på bilderna för att se dom större.

bloglovin

nu kan ni följa min blogg med blogglovin.

jay smith

30/12 - 10

jul-stjärna, oredigerad
oredigerad

hejsan! (:
har fixat med designen hela dagen nu, men den är ändå ful så jag kommer nog fixa lite eftersom när jag har lust.
ska nog byta hit & bara blogga här, innan hade jag devote ..

idag ska jag i alla fall träna på kvällen, innan det vet jag inte vad jag ska göra.

apple ♥

ett äpple ;pPpPpPppPpPpPppPPp
tjena! :)
Har 2 bloggar som jag inte vet vilken jag ska blogga på? Är ganska säker på att det blir denna, men om det inte går att kopiera designen jag har gjort på den andra vet jag inte.. Den andra ät iaf http://ephotoblog.blogg.se , asfult namn, det är ett av dom största själen till varför jag vill ha den här bloggen. :p

Välkommen till min nya blogg!

Om

Min profilbild

RSS 2.0