frågetecken

Vilka av domhär skalen är snyggast?: vitt, grönt, rosa eller lila?
De tre första bilderna har jättekonstig färg, men det som är grått ska vara vitt. Det lila är nog sämst men det är fortfarande snyggt?
Kom hem för längesen, men har inte haft någon lust att skriva direkt så aa. Imorgon är det Torsdag, fett skönt för vi slutar tidigt och en dag närmre min iPhone. ;)
Borde egentligen läsa några sidor i hemkunskapen nu, fast nä, det gör jag ikväll...

iiiih

Det blev somsagt en iPhone, den fanns inte hemma just nu så jag får den om en vecka sa dom (vilket säkert betyder en och en halv). :)
Håller på att leta skal nu, jag vill ha det mest hållbara skalet som finns, har hittat ett som jag tror jag ska köpa, men det är inte särskillt snyggt.
Någon som har något tips på bra och hållbara skal?

Det blir en iphone 3gs, den blir min om en...

Det blir en iphone 3gs, den blir min om en vecka <3<3<3<3<3

big love

weheartit

dagens

Scorett/Cheap Monday/Gina Tricot
Hade skolfoto idag, såhär såg jag ut.

Fick inställd idrott idag, och innan idrotten har vi håltimma och lunch, så egentligen slutade vi 12, men vi åt och fick inte reda på att det va inställd förrens för typ en halvtimma sen.  Men jag har bara haft tre lektioner iaf! :D:D:D:D::D:D:D:D

troll in the dungeon

ett äpple ;pPpPpPppPpPpPppPPp
Bild från förra hösten

Tjenis, idag ska vi typ ut och grilla eller något med kusinerna och mormor&morfar......... Får hoppas att det blir marsmellows iaf.
Jag tror att det blir Ace jag köper btw, men jag är jätte-inte-bra på att bestämma mig så aaah.

old


Hittade nyss några gamla bilder hahahahaha, 2002 eller nåt sånt tror jag.

ah

Har bildbrist så de får bli en gammal bild.

Mina kusiner och Mormor&Morfar är somsagt här.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men något blir det ju.
Jag behöver fortfarande tips om mobilerna osv, just a påminnelse eheh.

götes brant for life


Har kollat på lite gamla Borlänge-bilder och åh vad jag saknar deeet. Och btw, den där svarta grejen jag har på första bilden - så går det när man förfryser näsan...

Iaf, jag har ätit tårta, marvinen har varit ute och sprungit fritt i trädgården (och huggt ner blommor), pratat med mormor&morfar och kollat på mobiler. Jag hade bestämt mig för Galaxy Ace, men sen såg jag att den hade jättelite minne och att alla appar inte går att flytta över till minneskortet så nu är jag osäker igen.
Ikväll kommer kusinerna tror jag, det blir nog trevligt osv.
Men ah, ni får väldigt gärna hjälpa mig, Galaxy Ace eller Wildfire S ? Jag tar bort funktionen som gör att man måste skriva av den där texten så det blir lättare att kommentera.

.

Nu ska jag äta frukost med mamma och hennes kompisar, för mamma fyller år.
Jag börjar tio i tio, göttttt!
puss

@ dinsko och hjälper olivia att välja skor...

@ dinsko och hjälper olivia att välja skor. Har nyss kollat runt på mobiler, det står mellan samsung galaxy ace och htc wildfire S. Såå nu behöver jag hjälp, vilken tycker ni jag ska välja? Om jag köper wildfire s så kan jag ha ett mer prisvärt abonnemang (enligt försäljaren), men jag har fördommar mot htc, jag tror att alla deras mobiler blir sega efter typ ett halvår.. Men aaa, hjälp mig znela.

hejhejhejhejhej

Tjenare, nu är jag hos Olivia igen (Im sorryyyyy but I am not palling to länka you right now)
Jag sitter och spräcker bubblor med tuggumit så det ekar i hennes rum medans hon letar (DESPERAAAT) efter nån tröja.
Bilden är från Visingsö förra året, tagen av Olivia (okej nu får du en länk baraföratt jag fick låna din bild)
Men nu ska vi hoppa på tha buss in till alla mobilbutiker/affärer/något.

exept one

En gammal bild från sommarlovet.........................

Hallojsan, har tillbringat dagen hos Olivia så har inte hunnit uppdatera. Det blev nästan ett helt paket chokladpudding & Peter Pan. Även typ 1345432489 samtal till Tre och Telenor, sååå jag har hittat ett bra abonnemang, hur mycket det kostar att avsluta det jag har nu osvosvosv.
Det kaaaanske blir en iPhone, men jag får se. Vet inte ens om jag vill ha en, dom går väl ofta sönder rätt lätt?
Men iaf, vi hörs.

-

Sitter och kollar på mobiler nu, jag är galet trött och irriterad på min mobil. Jag vill ha en Android/iPhone så jag kan surfa osv.
Vill ha iPhone men den får jag bara om vi hittar något bra abonnemang, annars blir det någon android.
Om någon har något tips eller nåt så skulle de va awesome.

ihhhihihihih <- inte

Märks det att jag har bildbrist?
Andra dagen i skolan idag, känns sådär faktiskt måste jag säga, om jag ska vara ärlig känns det faktiskt inte bra alls. Men vi har iaf bra schema, sovmorgon på fredagar, en ända håltimme och vi slutar oftast ganska tidigt, den senste är tjugo över tre men det är bara en dag.

Om

Min profilbild

RSS 2.0