ba ba ba

Tjolahopp tjolahej titta på mig (woah, rim-kungennr 1)
- Vi såg Miss Li på Högmarsö (btw, det har jag nog inte sagt vavava?) så har jag kommit in i en missli-period igen.
- Jag råkade måla med mitt nya topplack på nagellack som inte riktigt var tort = en ton av lila i mitt nya lack.
- Rimrimrimrim Tim = rim
- Idag va jag blå, så jag posade med pappas blå jättejättejättefina cykelhjälm.
- Vi har varit och kollat på möbler osv idag, vi ska göra om Berras (the legend) rum till ett sällskaps/tv-rum. Så - -- Berra ska få det renoverat i hans rum, han är jätteglad. (För dom som har missat det så hittade pappa på Berra när han va liten, sen flyttade han med hit och bor nere i vårt gästrum i källaren.)
- Ibland är jag rätt så awesome
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0