white

har fixat lite småsaker med bloggdesignen nu, färg på länkar och "kommentarsidan" osv.

jaaadu

höst bild
gammal bild.

tjenixen!
kom hem från skolan för ungefär tjugo minuter sen, har käkat och nu ska jag försöka öva lite på franskan.
upptäckte idag på matten att min franskabok låg i mattemappen, när jag såg den kom jag på att vi har glosor imorgon, shit vad bra jag är ellerhur?
svar; ja, 29 :- tror jag det är. (:

beställt

http://stylebytyra.se

look at the stars, look how they shine for you and everything you do

tjena!
fett fin kväll hos linnea igår.
idag blir det plugg, plugg & lite mer plugg, har engelskaprov med typ 987654321§234567 glosor och har inte börjat än, känns ju sååååååååååååå bra! eller inte.
men vi hörs!

mj & akon - hold my hand

ahoooopp

tjena!

mobilbloggade igår men det funkade tydligen inte?
mamma tog iaf min dator, det är därför jag inte har uppdaterat. ;p
Hahahah, igår eldade jag nästan upp min ljusstake som jag gör på träslöjden, den är av järn, så skulle jag typ löda fast en grej (vad heter det?) och så råkade jag elda på den lite för länge så den började brinna :D Den är helt svart nu..
men vi hörs ;p

den sprang ditåt ---->

jeans från JC, 899:- (?)
skjorta från JC, ingen aning om vad den kostade. ;p
linne under det, från gina.

tjeeeeeeeeenis!
skolan gick snabbt idag, förutom franskan, dom första tjugo minuterna gick assnabbt, men sen så stannade tiden helt plötsligt. :o
hade SO:prov, gick nog heeelt okej tror jag. (: Då är det bara kvar matteprovet imorgon & engelskaprovet med typ 987654324567 glosor + grammatik nästa vecka och veckan efter det blir det prov på ALLT vi har gått igenom på svenskan sen vi började..
måste äta nu & fixa iordning mig nu, träningen börjar vid 6!
vi hööörs.

ja..

hejsan!
har pluggat nu i eftermiddag och ska fortsätta snart.
imorgon är det torsdag, hatar torsdagar, fast i och försig så gillar jag typ inga dagar förutom onsdagar och helgen. ;p
i alla fall, på torsdag blir det träning, känner mig bättre i halsen nu och jag vill inte missa för mycket. :d
men vi hööööörs!

cara mints

tjeeeeena!
idag i skolan va vi och åkte skidor, började 10 och slutade 2, gööött! :D
idag måste jag plugga, har so-prov imorgon, matte-prov på tisdag och nästa vecka engelska-prov med typ 76543567898765432 glosor.

detta fält måste fyllas i, fast ne

hej!
skippade träningen idag, min hals DÖR seriöst. :o
så ikväll ska jag plugga, ååååååååååh vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fast neeeeeeeeeeeeeee faktiskt inte.
har inget att skriva om förutom att jag behöver ben&jerry's nu.

a fast ne fast kaaaaaanske

tjena! :D
har nyss käkat, ska till stallet om typ en timma sen.
bilden är från en lift i väääärldens bästa backe! :D Götes brant, aaaawesome backe alltså!

normala ...

HETA

tjeniiiiiis!
är fett glad men vet inte riktigt varför :D :D :D :D :D :D :D :D
har egentligen typ 1234567896543212357987654321 saker att göra typ som att plugga, städa osv osv.
men nu ska ja dra och fika semlooooor! :D

home

piskarta över romme alpint
hemma från ett feeeeeeeeeett värt skidläger med awesome människor & backar! :D

götes brant

Tjena ! (:
Åker till Borlänge halv två idag, taaaaaaaaaagg! :D
Haha, är nästan färdig med packningen nu, ska bara lägga ner mobil&laddare, pengar & mat till resan. Fick sätta mig på väskan när jag skulle stänga den ;p
Kommer inte blogga så mycke när jag är där, dels för att jag inte har tillgång till dator och sen så kommer ja ha så kul så jag inte hinner mobilblogga. (;

Om

Min profilbild

RSS 2.0