Råkade skicka ett inlägg jag skrev på den ...

Råkade skicka ett inlägg jag skrev på den där ön långt ut i skärgården, haha. Det gick inte att skicka då, så jag öppnade det nu och skulle skriva om det istället för att göra ett nytt men råkade skicka det istället. fffail mmmh. Men nu står jag iaf i kön till insane, vi åkte in till stockholm idag. Gick nyss spökhuset, de va faktiskt kul haha. Min mobil har varit urladdad och jag hittade inte laddaren förrens idag. Men nu ska jag åka, pussssssss

Vi har varit här i typ 3-4 timmar nu, det ...

Vi har varit här i typ 3-4 timmar nu, det är ganska långt ut men verkligen asfint! Just nu ligger jag och solar på en klippa, vill få tillbaka färgen jag hade efter sardinien, det går säkert inte men jag ska försöka iaf haha. Jag ska ladda kameran snart och sen gå ut och fota lite hade jag tänkt, men det är så skönt här så jag får se hur det blir. Men vi hörs iaf.

Tjena, sitter i vår fula båt just nu, vi s...

Tjena, sitter i vår fula båt just nu, vi ska ut någonstans i skärgården för att bada och äta glass. Athena står längst fram och typ luktar i luften, så hennes öron flyger liksom uppåt, så trög och söt och ful och bäst. Hon hoppade btw i från badstegen på bryggan igår, sen fick vi putta på henne när hon skulle gå upp för den igen haha.

Hallå tjena hejsan, jag märkte nyss att mi...

Hallå tjena hejsan, jag märkte nyss att min mobil funkar här på ön nu igen. Egentligen har jag inget att säga men aaah.

Min mobil funkar inte på ön, fast den har ...

Min mobil funkar inte på ön, fast den har gjort det alla andra år. ;o Och så råkade jag tappa bort den så när vi har varit på land har jag inte haft den, men nu har jag hittat den så jag bloggar när jag är på fastlandet. (: Idag är det dåligt väder så vi ska in till stan för att handla och något mer. Har hittat typ 1652845397 kantareller hehe. Men vii hörs!

Tjenare, sitter i bilen på väg mot den där...

Tjenare, sitter i bilen på väg mot den där ön. Var tvungen att gå upp vid 7 idag, så jag är typ halvdöd, mmh. Den ön vi ska va på i tre dagar nu är jätteliten, så det kommer bara vara vi där. Men nu måste jag försöka sova innan jag avlider. Puss.

weheartit


15.34

Nu åker vi, kommer hem om en-två veckor.
Kommer somsagt mobilblogga typ 1 gång om dagen eller nått sånt.
Pusssss

moooorning


Ska till sjukhuset idag för ett efterbesök, men sen efter det åker vi. Först till nån random ö och sen till vår/farfars sommarstuga. u n d e r b a r t
Jag kommer mobilblogga nån gång om dagen där tror jag, nu när jag har fixat det igen.
Ska vara borta i 7-14 dagar, vi har inte riktigt bestämt hur länge. (;
Btw, har endel bilder uppladdade som jag laddade upp innan jag hittade vatten-stämpel grejset så jag tar om före dom med stämplarna, inte för att någon bryr sig men a.
Pussssssssssss

min kamera

Nikon D5000

Sen har jag även ett closeup-filter +10 , ett stativ och en fjärrutlösare. Fjärrutlösaren är sönder men jag ska köpa en ny snart. (;
Sparar till ett teleobjektiv, har inte riktigt bestämt vilket men ska försöka köpa ett efter jul när det är rea och jag har lite pengar haha.

9iouhjgjio0+98iuyghjkopå0ihjg

Till minne av Dobby-fred - En fri fågel.

Dobby-fred tog självmord, jag och Olivia begravde honom. Vi snackade nog lite om honom i videon tror jag..........
Men okej, nu sitter jag och fixar en ny bloggdesign, om någon är intresserad eller vad man säger av hur den kommer bli så kolla här , den är inte färdig men jag hoppas att den kommer bli klar tills slutet av sommaren iaf.
Har fixat så jag kan mobilblogga igen också, sååå nu kan jag uppdatera när jag är borta med.
Och justeeeee, jag håller på att fixa nån grej som heter vattenstämpel, så man kan typ "stämpla" alla sina bilder, det går mycket snabbare än att hålla på att skriva sin bloggadress på alla bilder, så nu så behöver jag typ bara skriva det en gång eller så, så det kommer gå mycket snabbare att sätta det på alla bilder. Innan så skrev jag alltid på mina bilder, min bloggadress/mitt namn eller så, men jag slutade med det för jag pallade inte haha. Men nu ska jag börja igen med den där stämpelgrejen.
Men viii hörs.

bättre sent än aldrig iaf

hejhejhejhejhej


Har lite bildbrist oså men denna är ju jetefen tycker jag!!!
Kom hem ganska nyss, nu sitter jag här och är inne på två datorer samtidigt (@ ebba ). Olivia och Ebba(en länk räcker) sitter och käkar sååååå jag är här och umgås med deras datorer.
Åker iväg på Måndag igen, vet inte riktigt vart vi ska haha. Men jag trooor att det är till nån ö ute i skärgården och direkt efter det ska vi till våran/farfars sommarstuga som vanligt.
puss och kram inte skumbanan

crazy

-

Har varit vaken sen tre inatt pågrund av den där äckliga flugan!!!!!! När jag får tag på den ska jag rycka ut vingarna, mosa den och elda upp den levande!!!!!!!!!!!!!

Förövrigt är jag på Liseberg om några timmar.
Puss.

Om

Min profilbild

RSS 2.0