love

källa

osv

Ska försöka ta tag i bloggen igen, just nu hinner jag inte, men snaart.

å+098tyfghjk

oredigerad

Tja, kom nyss hem.
Skolan idag va faktiskt helt okej, för att vara en Måndag.
Ska till stallet om typ en timma, sen måste jag verkligen plugga, har prov imorgon och jag kan typ ingenting.
Men jaaaaa, det va väl det. :p

osvosvosvosvosv


Tjenareeee!
Kom nyss hem från oset, där det va fotografering för sunnydays. (:
Va där med ebba & olivia, i från ca tjugo i elva till typ tre tror jag? Kul vare iaf.
Fick med mig brillorna ovanför hem, erkänn fett snygga? :d

dresses

gina            /             gina          /         bikbok       /           bikbok       /         bikbok

tänk den första med ett brunt flätat skärp till, och den sista i vitt.
ge mig nu tack

mhmhm

Hej!
Har nyss gjort maränger, dock blev dom inte särskilt bra eftersom att någon hade ändrat värmen på ugnen, jag är HELT säker på att jag satte den på 125 grader, men sen så när jag kom ner så luktade det bränt och det va på 200 grader, och jag är HEEEEEEEELT säker på att jag satte den på 125 grader, därför måste det ha varit Ylva som stängde av spisen och sen satte på den utan att ändra värmen.
Ojsan, känner att det där kanske inte va det mest intressanta ämnet att skriva om men aaaa, har inget bättre att skriva om så det får vara kvar.
Men nu ska jag nog dra mig ut och typ försöka göra läxorna (vilket brukar betyda att jag antingen går och fotar eller är inne på datorn).

HELIUUUUM

Tjenare, kom nyss hem från marknaden.
Direkt efter skolan så gick jag och Elin till marknaden, köpte munkar och chillade lite, sen kom Malin och Amanda, vi köpte ballonger med helium i och sen andades vi in det, HAHAHA.
Och nu sitter jag här och ska snart äta, har inte ätit sen jag åt en lakritsrem, och jag har inte ätit MAT sen lunch. </3
ETT TILL ORDENTLIGT INLÄGG

16.59

Hejsaaaan.
Mamma hittade nyss min almenacka, den låg i kryddskåpet. :D
Hemkunskapsprovet idag gick skitdåligt, seriöst, varför ska man koka brunsås?
Wtf, vad är det för fråga? Jag har aldrig gjort brunsås och jag kommer aldrig göra det heller.
Hehehe jag har lyckats med två inlägg att skriva ordentligt snart! (h)

men hej söt

Ganska så söt?

Tjenare!
Vi hade orientering idag, det gick ju sådär ...
Ohyeah hittills har jag lyckats att skriva ordentligt. ♥
Ah men i alla fall, vi hade först klassråd nere på skolan i en timme, sen gick jag och Elin hem till mig, åt kladdmuffins och bytte om.
Väl där gick det inte lika bra hehe ... Vi hittade nog lite drygt hälften av alla kontroller, och de flesta hittade alla.
Nu måste jag egentligen plugga, för vi har ett svårt hkk-prov imorgon ..
Jag satt och skrev värsta långa texten om hur jobbigt det är att plugga på eftermiddagen och att jag är hungrig, men kände att det kanske inte va så smart nu när jag ska försöka ha en seriös blogg hehe.

~

tjenare.
det är operation thailand idag, vi ska jobba 4 timmar och få 100 kronor som ska gå till välgörenhet.
jag har/ska skrubba badrummet. -.-
JÄTTEKUL VERKLIGEN JAG ÄLSKAR DET!!!! HAR HAFT JÄTTEROLIGT I BADRUMMET I 2-3 TIMMAR NU! jag ♥ badrum alltså säger bara det!!!!
nemen seriöst, pengarna går ju till något bra iaf?
okej eva, försök inte lura dig själv, dethär suger. kunde vi inte bara få ge 100 kronor utan att jobba?
min blogg spårar ut, seriöst, jag måste börja skriva om seriösa grejer och använda storbokstav osv.
okeeeej, nu kom jag på en sak!
efter detta inlägget ska jag börja med stor bokstav osvosvosv.
vet inte om det kommer att gå att skriva seriöst så jag börjar med ordentliga meningar, mmmmh underbart.

okey jag dör

gaaanska så söt vavavvava?
seriöööst jag dör på dom, SÅ SÖTAAAA.
hehe jag har inget mer att skriva, ska till stallet om typ en timma, och skolan va väl okej.

byebye darling

sjukt ofräsch men här är håret iaf.
hejdå, om några minuter åker vi uppåt, mot lilla vovvispluttinuttisen! haha..
nemen jag saknar henne fett mycket och det ska bli kul att träffa henne + valparna igen!
är 99% säker på att jag inte kommer hinna uppdatera, men vi får se.

haircut

har nyss klippt och färgat håret, känns reeedigt bra faktiskt.
det blev typ nån konstig sorts färg, inte som på någon av bilderna jag la upp för ett tag sen, men snyggt iaf. sen nu på sommaren sa han att det kommer blekas väldigt mycket så det är inte bra för håret att färga för ljust.
salongen va fett bra! dom kändes mycket proffsigare än på den salongen jag klippte mig hos innan och resultatet blev bättre.
lägger upp bild någon annan gång, för man ser inte färgen alls bra på bild. det ser ut som min vanliga färg sååå.

tor <3 hammaren

jag tyckte faktiskt att denna bilden blev jeeetefen!! det ända var att jag inte vet hur man gör färg på penseln. :(

tjena, tänkte bara berätta att det nyss åskade och att jag överlevde, tog några bilder och så dök Tor upp på himlen helt plötsligt!!!!!!!
okej, den va dålig men aaaaa tycker ni inte att jag ritar skitfint? :D

+

hejsan svejsan!
skolan idag var rätt chill faktiskt, vi hade inga jobbiga lektioner förutom matte-prov, men det var lätt.
ska försöka plugga lite idag, hemkunskap antagligen eftersom att vi har prov om en vecka och det är skitsvårt.
har inget mer att säga just nu, puuuuuuss.

Om

Min profilbild

RSS 2.0