~

tjenare.
det är operation thailand idag, vi ska jobba 4 timmar och få 100 kronor som ska gå till välgörenhet.
jag har/ska skrubba badrummet. -.-
JÄTTEKUL VERKLIGEN JAG ÄLSKAR DET!!!! HAR HAFT JÄTTEROLIGT I BADRUMMET I 2-3 TIMMAR NU! jag ♥ badrum alltså säger bara det!!!!
nemen seriöst, pengarna går ju till något bra iaf?
okej eva, försök inte lura dig själv, dethär suger. kunde vi inte bara få ge 100 kronor utan att jobba?
min blogg spårar ut, seriöst, jag måste börja skriva om seriösa grejer och använda storbokstav osv.
okeeeej, nu kom jag på en sak!
efter detta inlägget ska jag börja med stor bokstav osvosvosv.
vet inte om det kommer att gå att skriva seriöst så jag börjar med ordentliga meningar, mmmmh underbart.
Kommentarer
Postat av: Ida

du lär inte lyckas :-)

2011-05-17 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0