men hej söt

Ganska så söt?

Tjenare!
Vi hade orientering idag, det gick ju sådär ...
Ohyeah hittills har jag lyckats att skriva ordentligt. ♥
Ah men i alla fall, vi hade först klassråd nere på skolan i en timme, sen gick jag och Elin hem till mig, åt kladdmuffins och bytte om.
Väl där gick det inte lika bra hehe ... Vi hittade nog lite drygt hälften av alla kontroller, och de flesta hittade alla.
Nu måste jag egentligen plugga, för vi har ett svårt hkk-prov imorgon ..
Jag satt och skrev värsta långa texten om hur jobbigt det är att plugga på eftermiddagen och att jag är hungrig, men kände att det kanske inte va så smart nu när jag ska försöka ha en seriös blogg hehe.
Kommentarer
Postat av: Ida

jag o moa hittade tretton skills ;)

fast vi hann gå vilse också....

2011-05-18 @ 20:12:07
Postat av: Ebba

hehe, jag blir typ galen/sjuk när jag ser så sjukt söta hundar! ♥ sjukt söt valp!♥

2011-05-18 @ 21:14:53
URL: http://mednamnetebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0