aj

hinner inte skriva så mycket eftersom våra grannar är hos oss på typ valborgsmässoafton-middag eller nåt.
va på stan idag, köpte ganska mycket grejer, visar dom imorgon.
i omklädningsrummet på gina tappade jag mitt öronhänge utan att jag märkte det, och det la sig med "spetsen" uppåt, jag trampade på den och örhänget åkte in i min tå, det gjorde ont som ni kanske förstår.
men aaaa, måste dra nu, visar kläderna imorgon.

valpaaaar


s ö ö ö ö ö ö t a

valparna föddes den 20 april, vet inte om jag har sagt det?
dom två första som föddes var döda, dom hade troligen dött ca en timma innan dom föddes eller när dom föddes. det var två tikar och båda var bruna.
de två som klarade sig är två hanar, båda svarta med vita strumpor. :')
aaaaa, nu vet ni.
btw, min bebis föddes den 19 april så dom fyller nästan år på samma dag som sin mamma!! feeeeett coolt, fast ne.
men aaaa, nu vet ni det med.

hejsansvejsan

ett äpple ;pPpPpPppPpPpPppPPp
har fortfarande inga bilder, får bli en gammal igen.

men tjeeenare!
nemen hej.
skoldagen idag va heeeelt okej faktiskt, eller förmiddagen va sjukt jobbig men eftermiddagen va okej.
mina kusiner kom hit för en halvitmma sen eller så, dom åker senare idag tror jag.
har inget att skriva för tillfället så aaaaa.
jag vill ha mjukglass!
juuuuste, jag ska nog göra ett tidsinställt inlägg med bilder på athenas valpar och så snart.
men hare gött lingonkött

men nej, JAG VILL INTE HA NÅGON RUBRIK

har inga bilder, så fick bli denhär fett fina bilden från Borlänge. saknaaaar.

hejsan!

har haft dataförbud så har inte kunnat uppadetera.
har i alla fall haft ett awesome påsklov, badat varje dag från onsdagen till måndagen, 11-14 härliga grader!
hade sovmorgon idag, rätt så bra jaaaa.
TAPPADE MIN KAMERA PÅ PÅSKLOVET, det går inte att zooma och autofokusen är konstig ibland! D Ö Ö Ö R.
får väl bli att spara ihop en massa pengar och sen åka in med den på lagning då. bra att inte själva kamerahuset är sönder iallafall, bara objektivet.
men vi hörs, ska plugga lite nu.

darkness

tjenis!
idag drar jag till mormor&morfar för att fira påsk med kusinerna.
blir nog inte väärldens bästa uppdatering men ska göra några tidsinställda inlägg och jag hinner nog blogga lite där med.
satsar på att klara av första doppet nu också!
dom bor vid en sjö så där borde det va varmare än här. ;p
men vi hörs!

ah heeeej

tjenare!
har inte hunnit skriva idag men aaa, här är jag och jag lever.
har typ inte gjort nånting, inte ens varit ute. dåligt av mig, men det är ju påsklov. :d
ATHENA FYLLER ÅR IDAG.
och imorgon beräknas det att valparna kommer, tänk min bebis som mamma, det går inte.
kolla den här bloggen om ni vill följa henne & valparna.

summerfeelings

hej.
fett skön dag idag med, aaaasvarmt.
har varit med bästavän och typ solat osv.
nu äter jag men ska troligen upp dit igen sen. (:
vi hörs iaf!

påskmust for life

söt.......

tjenare!
feeeett fin dag har det varit!
har vart ute typ hela dagen, umgåtts med bebis-grannar, fotat, varit ute med honey&maya osv.
och ikväll har jag druckit julmust haha.
har inte så mycket att skriva så vi hörs.
eller jo btw bebis valpar är beräknade att komma den 20 april, om några dagar bara. :D

underbart

bilder tagna för ca en timma sen, u n d e r b a r t

love

fett snygga kläder, USA-shortsen, L O V E

@ malin



hejsan!
har sovit hos malin idag/igår. vi kollade på film och var iväg och hyrde film i typ 1 timma, det funkade aldrig haha.
ska hem om kanske 1-2 timmar för malin ska fira sin lillebror som fyller år.

men a, vi hörs.

påskägg <3<3<3<33

oredigerad

tjenare!
skolan idag var helt okej egentligen, även fast schemat på fredagar suger. vi fikade på matten och kollade typ bara på film på NOn. hade engelska-prov också, kändes helt okej det med.
nu sitter jag och äter, sen ska jag packa lite och springa ner till malin.
måste redigera nån/några bilder innan dess också.
vi hörs!


sunset

bilden är tagen för typ 1-2 timmar sen, fett fint var det!

tjenis!
fick några fina bilder när jag var ute och fotade, det fanns faktiskt ganska många blåsippor och vitsippor också!
just nu är det NO som gäller, har redovisning imorgon vilket jag hade glömt hehe. ska prata lite om Neptunus i grupp så det är inte så stort men man behöver komma på vad man ska säga osv. men har iaf pluggat endel på engelskan idag så det känner jag mig rätt säker på.
imorgon ska jag och malin sova över, det blir kul. :d
men vi hörs.

krokusar...

känner att krokusarna håller på att invadera min blogg just nu.. ska dra mig upp emot skogen och se ifall ajg hittar något finns, olivia sa att det finns blåsippor där.
men vi höres!

fett snygga

de snygga glasögonen <<33<33<<3<3<3<3<3<3<3
godmorgon folks!
hinner göra en snabb uppdatering innan jag ska till skolan.
idag är det ju torsdag, HATA förmiddagen alltså. </3 först idrott, sen SO och sen matte.
det ända bra med torsdagar är att vi har hemkunskap, MAAAT. direkt efter lunchen så man kan äta då istället för på lunchen.
men vi hörs!

Om

Min profilbild

RSS 2.0