update

har haft fullt upp de senaste dagarna, haft prov osv.

21;07

hejsan!
har ridit idag, och nu gör jag franska-glosorna.
imorgon är det Tisdag och sen Oooooooonsdag. <3
men vi hörs!

utsikt i bokeh

bokeh på våran utsikt.
tjeeeena!
har slappat idag, sen va jag med ida i några timmar, vi gick ut och fotade.
fick nog några bra bilder, har inte pallat kolla igenom ännu.
nu blir det plugg, har franskaglosor på tisdag & svenskaprov på fredag. efter det ska jag städa buren sen om jag hinner solsidan. :D

bought


HM/HM/HM/GINA/HM

+ chinos jc

new in

hej!
hade stalltjänst i morse, sen drog jag, mamma & ylva till stan.
köpte två tröjor, två linnen, ett par chinos, en minimascara.
sen så var jag iväg med Matto igår med, då köpte jag en blus (bilden). (:
lägger upp bilder på allt senare idag!

snake

tjena!
mina ringar från style by tyra kom idag.
ska plugga lite nu, sen blir det träning.
vi hööörs!

överredigerad

överredigerad utsikt ;p
tjosan!
har vart hemma ett tag nu, käkat bullar osv.
men nu blire plugg, vi hörs!

mooooorning

kofta JC
linne hm 149 :-
jeans JC 1299 :-

godmogron! :d
hann inte uppdatera så mycke igår, hade träning osv.
idag har vi sovmorgon till 10 & slutar fem i tre. :D
men vi hörs!

underbart

om detta inte är bra heter jag lars, och det gör jag som tur är inte. :D

Om

Min profilbild

RSS 2.0