hejsansvejsan

gammal bild men fortfarande jordens sötaste vovve

tjenare!
sitter här (neheeeeee).
har vart i skolan (neheeee 2)
borde plugga (neheeee 3)
jag avlider snart om jag inte får träffa hunden på bilden ovanför^ (neheeeee 4)
okey, det räcker med nehe eftersom att 4 är min tursiffra, dock har jag aldrig haft tur på den utan jag kände mig utanför när jag var liten och bara hittade på vilken siffra som skulle vara min tursiffra. har förövrigt aldrig tur ändå.
alltså jag fick nyss en snilleblixt, jag ska videoblogga minst en gång i veckan, bara för att det är mycket roligare än ett vanligt inlägg! eller neeeee, pallar jag verkligen det? ska försöka iaf.
men seriöst, min blogg suger nu för tiden.
ge tips på vad du vill att jag ska skriva om, genom att kommentera detta inlägget.
men seriöööst, jag är i akut behöv, hjälp mig!
Kommentarer
Postat av: Nea:D

du kan skriva om:



dagens out-fit

dagens vill ha

dagens tips

dagens bild

blogg-utmaning



hehe, kommer inte på nåt mer:/♥

2011-05-06 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0