update

tjena !
har vart dåligt med uppdatering, men har haft/har typ ett berg av läxor som måste göras.
ska träna ikväll, sen måste jag göra läxor.
men vi hörs.

pluuuuuuuuuuuuuuugg -.-

tjena! (:
kom ganska nyss hem, ska göra läxor hela dagen nu, har en massor ! -.-
men vi hörs.

rubrik

hej ! (:
har varit med johanna idag, vi gick ut och fotade lite & kollade på film typ. (:
igår på ullared köpte jag;
jeansskjorta
lacktights (tyckte det va fult innan tills för typ 2 månader sen, då kom jag på att det är assnyggt! )
mjukisbyxor
kofta
thermoleggins
foundation
puder
rouge
ögonskugga
rött läppstift
eyeliner
parfym
ringar

Dom brukar inte ha snygga kläder men jag hittade ganska mycket fint den här gången! (y)
tar kort på allt jag köpte imorgon om jag orkar. (;
men vi hörs !

istappar

hej ! (:
håller på att kolla runt lite på smycken från style by tyra, det är rea just nu.
ska kanske beställa det här nere, men isåfall gör jag det efter ullared för jag åker ju dit imorgon och det kan finnas snygga smycken där.
2-ringen har lite töntig text men det tänker man nog inte på när man har på sig den? :p
men vi hörs !

stars

ska träna snart, så måste skynda mig men skriver lite snabbt bara.
fast nu kom jag på att jag inte har nått att skriva om så vi får väl höras. :p

h3h3h3h3h3h

ett äpple ;pPpPpPppPpPpPppPPp
hejsan !
idag hade vi ju studiedag, va med matto & fotade, gick till vår förra skola & sen så va vi hemma och spelade wii, gjorde en film & snackade typ. (:
imorgon är det torsdag, hatar torsdagar ! :o Vi har bara tråkiga lektioner förutom hemkunskap, för då får man äta! :D
Gjorde matteläxan & noläxan nyss också, stolt att jag gjorde dom i tid ! :d (även att matten är tills imorgon & no:n på fredag, men förra noläxan glömde jag att göra helt..)
men vi hörs. :p

STUDIEDAGAR IN MY HART

hej ! (:
har tränat idag, gick okej, vissa gick ganska bra och vissa gick det skitdåligt. Men det var kul i alla fall ! :p Förutom att liften stannade och va stilla i typ en halvtimme så vi fick gå upp för backen, mina knän d o g !
justeee, har jag sagt att jag ska till ullared på lördag? Det har jag nog inte, men det ska jag i alla fall. (:
Har studiedag imorgon btw ! :DDDDD

men vi hörs. :p

daaaaamp

hej !
asså det gick rykten om att våran sovmorgon på onsdagar nog skulle gå bort, så frågade jag några lärare idag och det är saaaant! j a g  k o m m e r  d ö
Men på riktiiigt , det är onsdagarna man lever för, så ska dom bara ta bort dom? Men nu ska ja inte få ceperyck och snacka om det.
nuförtiden känner jag att jag inte har nått att skriva om, så ni måste tipsa om vad ni vill läsa om och så, så kommentera och skriv vad ni tycker är ni jetesneeela!

sverige är fult idag

tjenaa !
idag när vi vaknade spelade vi lite oxie, så blev vi utslängda ! )))): Då kom man typ till "fängelset" så va man tvungen att skriva av en jättelång "text" tre gånger för att kunna få spela igen ! 
sen gick vi iaf ut och fotade lite, men det fanns inget att fota, verkligen 000000 saker! Kolla t.ex på bilden här ovanför, feeeeett kuul bild ellerhuuur?

OXIIIIE


HAHAHAHAH, jag och olivia har tillbringat kvällen med att reta upp folk på oxie, och sen när dom har sagt nått taskigt så har vi anmält dom direkt så dom blev utslängda, sen drog vi vidare till nästa rum ch gjorde samma sak där :D
HAHAHHA, han anmälde vi först en gång men då fick han bara en varning, sen andra gången blev han utslängd på 0.0001 sekunder.

det här kallas mobbning !

är med olivia just nu, vi körde oxie frågesport innan och va inte såå seriösa, så skrev en snubbe såhär; bulldogN (jag) och snelahesten (olivia), kan ni vara vänliga och lämna detta rum?
EEEEELAKT !
och sen precis efter fick olivia rätt när hon gissade. >:)
vi hörs :p

vinterland

hej ! (:
har vart ute och fotat vinterbilder i trådgården idag, och nu ska jag på bio. Senare ikväll ska jag och olivia sova över, men nu måste jag verkligen åka !
vi hörs.
btw, nån som vet något bra bildredigeringsprogram till mac?

plugg, myyyysigt -.-

julpynt
sitter och pluggar engelska, sen ska jag ta tag i matten också, kuuuul!
skulle gjort mitt engelskaprov innan höstlovet, men så glömde min lärare bort det så ska jag göra det nu på fredag istället, så måste plugga om igen.
vi hörs.

sovmorgooon ! <3

dagens outfit, randig tröja, hm, jeansleggins, vila, ring, nyorker, armband, present
randig tröja, h&m
linne, h&m
jeanstights, vila

hej! (:
har inte hunnit uppdatera på några dagar nu, har haft fullt upp, i söndags stog jag i kiosken i backen, sen när jag kom hem va jag jättetrött så jag spenderade resten av dagen med att kolla på film, i måndags va jag med malin, vi åkte till stan. sen igår tränade jag. så nu vet ni lite kort vad jag har gjort i alla fall. :p
hela dagen idag måste jag plugga, har engelska-prov på fredag & franska-prov på tisdag..
men vi hörs!
har nyss duschat så håret är ju jäääättesnyggt som ni ser ..

macbook my lover <3

HAHAHAHAHHAHA feeett coolt! :D
ja, jag har ett liv !

tjeniiiis ! :d
har kollat runt lite efter coola datafodral, och kanske ska beställa det här ovanför, klicka på bilden för att se den större. Det är cool & inte så dyr + att det verkar ganska bra. Egentligen är det inte särskilt snyggt, men det är coooolt! :D
idag försökte vi fixa med vårt modem, men iiiicke, så vi kan bara va uppkopplade med en dator åt gången. -.- Vi har behövt fixa det jättelänge men aldrig gjort det, och sen när vi tillslut gör det & har suttit och fixat i typ 1,5 timma så funkar det inte! ;o
nu ska jag äta, senare när ylva ska vara inne på internet så ska ja försöka göra en film från säfsen, bara för att se om jag kan. :p
men vi hörs ! (:

Om

Min profilbild

RSS 2.0