'

Sitter på biblioteket hos mormor&morfar.
Jag är förlamad i halva ansiktet så har tillbringat typ 234568 timmar av tiden här på sjukhuset. Just nu sitter jag med några cpiga grejer på händerna, i armvecken och på ryggen för jag ska ta några prover sen och dom bedövar.
När jag rynkar pannan så rynkas bara halva pannan, när jag blinkar så blinkar bara ena ögat, när jag viftar med näsborrarna så viftar bara den ena och när jag ler så ler liksom bara ena sidan av munnen. Plus att jag hör konstigt på vänster öra.

Fyller 14 på Lördag och det blir nog kul trots att jag ser helt mongo ut.
Pusssssssssssssssssssss

@ sardinien

Sardinien ar awesome!
Vi har seglat i en vecka och nu ar vi pa hotellet, det ar FETT fint ute i skargarden har, typ det finaste jag har sett.
Idag har vi ridit pa nagra sardinska hastar, nu ska vi bara hanga vid polen och ata typ.
Vi hors, jag kommer hem pa Onsdag kvall/natt. puuuuuuuuuuuuuuuuss



OLIVIA OM DU SER DETTA: Kolla dina meddelande pa facebook och svara SNAAAAAAABBT

hejsansvejsan

Tjenare.
Jag gick och skaffade mig ett liv i några dagar så har inte hunnit uppdatera.
Idag efter skolavslutningen åker vi i alla fall upp till våra kusiner, och imorgon åker vi till Sardinien! :D
Vi ska segla där i en vecka och i fyra dagar ska vi va på land. Jag tar inte med mig min kamera, men pappa tar nog med sig sin Olympus Pen, så jag hoppas att jag får låna den.

-

Sitter hos mammas kompis och kollar på tvd från datorn, jag lever.
Tror jag har fått lite färg idag, vi har varit ute hela dagen och solat, rätt gott faktiskt.
Btw, har jag sagt att jag ska till Sardinien på Lördag? :d Det ska jag iaf, vi ska segla i en vecka och vara på land i fyra dagar, ska bli rätt så trevligt faktiskt.
Men vi hörs, jag kommer hem på Tisdag kväll/Onsdag morgon.

göttmos

oredigerad och rätt dålig bild, men aaaaa, det är ju ffs nya beatles! :d

Vill bara säga att jag lever osvosvosv, eller egentligen vet vi ju inte om jag lever eftersom att det här inlägget är tidsinställt .. Men det får vi hoppas på iallafall.
<----- där lever jag iaf.

mmh

Tjenare, snart drar vi iväg till skåne, vi ska på min kusins student osåååå. Förvänta er inte någon bra uppdatering, men det kanske kommer något inlägg någon gång.
Fett fin kväll igår, åkte longboard, cykel och kundvagn med Ebba & Olivia.
Men jaaaa, vi hörs väl antar jag.

a fast ne

Hejsan.
Nu kommer ett totalt meningslöst inlägg så sluta läsa nu om du inte vill slösa din tid osvosvosv.
Alltså 7y8tbhjknpijhk vad sur man blir när man tar såna bilder som den över, som man gillar rätt mycket men så har man gjort ETT stort fel, får cpdamp på deeeet. Tänk om jag hade haft kameran lite mer åt vänster eller höger, då hade den blivit mycket bättre, nu är den ju bara tråkig, med den där vissna-maskros-grejen i mitten av hela bilden. Och sen en annan sak, HUR SKA JAG MÅLA MINA NAGLAR!??!?! Jag har ffs bara vinterfärger, mörka, fula, tråkiga.

-

Kom hem från Malin för typ 2 timmar sen, sov där med Malin och Elin.
Nu ska jag äta, sen ska jag in till stan och kolla lite snabbt tror jag. (:

duktig chey

olivia på bilden osvosvosv.

Har nyss vart ute och sprungit med Malin, nu ska jag äta och duscha snabbt, sen åker jag och Malin upp till Elin.
Vi hörs väl antar jag.

summerfeelings

Tjenare.
Har precis ätit, kom hem från skolan för ca 20 minuter sen, gött.
Vi började SO:n tjugo i två, och alla som var färdiga med sitt Greklands-arbete fick gå hem direkt, så jag slutade en timma och 25 minuter tidigare än vad jag skulle ha gjort. (y)
Linnea & Olivia kommer hit om ett tag, kanske Olivia också om hon hinner.
Men vi hörs osvosvosv.

Om

Min profilbild

RSS 2.0