mhmhm

Hej!
Har nyss gjort maränger, dock blev dom inte särskilt bra eftersom att någon hade ändrat värmen på ugnen, jag är HELT säker på att jag satte den på 125 grader, men sen så när jag kom ner så luktade det bränt och det va på 200 grader, och jag är HEEEEEEEELT säker på att jag satte den på 125 grader, därför måste det ha varit Ylva som stängde av spisen och sen satte på den utan att ändra värmen.
Ojsan, känner att det där kanske inte va det mest intressanta ämnet att skriva om men aaaa, har inget bättre att skriva om så det får vara kvar.
Men nu ska jag nog dra mig ut och typ försöka göra läxorna (vilket brukar betyda att jag antingen går och fotar eller är inne på datorn).
Kommentarer
Postat av: olivia

eva kan inte vi leka idag ? det avr loooong time ago!!!!!

:D :D :D :D

(du skulle ju även kanske kunna svar på mina sms!!!!!!!!) heheheheh

<333333

2011-05-21 @ 13:13:57
URL: http://olivijaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0