off to school

Börjar tio i tio idag!
Inte för att någon är jätteintresserad, men när jag gick upp och hade klätt på mig tänkte jag gå till badrummet och hämta en hårborste. Då tog jag en tandborste istället men märkte inte vad jag gjorde, sen när jag skulle ta tandkräm på tandborsten tog jag fram och öppnade en deoderant, när jag märkte att det inte var tandkräm så gick jag för att leta rätt på tandkrämen, halvvägs så kom jag på att jag inte hade ätit och sen kom jag på att jag egentligen skulle borsta håret.............................................................
Beställde det rosa skalet igår, så vi får hoppas att det hinner komma innnan telefonen. :)
Men nu ska jag sminka mig, pussss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0